Proxecto Final II
Nesta semana do xogo, o que fixemos Docampo e mais eu foi expandir o mapa do primeiro nivel, introducindo unha plataforma móvil un enemigo volador (Fly) e o duende que fixemos no Inskcape. Tamén conseguimos que cando o xogador toca aos inimigos, este morre. Deixovos a imaxe dos eventos que lle tivemos que introducir aos inimigos e a plataforma móvil.
Tamén vos deixo as imaxes do escenario do primer nivel.
Este nivel ainda non esta acabado xa que lle falta unha bandeira que cando o xogador o toque, o nivel finaliza e pasa ao seguinte nivel. De momento isto e o que levamos feito esta semana. Non parece moito traballo, xa que non sabiamos como mover unha plataforma, e tamen como os inimigos matasen ao xogador. Pero ao mirar algunos titoriais e usar un pouco a cabeza conseguimos que funcionase.
Estivemos pensando en crear un menú de pausa e un contador de vida ao noso de xogador, para que o xogo parezca mais fácil.
Tamén vos deixo as imaxes do escenario do primer nivel.
Este nivel ainda non esta acabado xa que lle falta unha bandeira que cando o xogador o toque, o nivel finaliza e pasa ao seguinte nivel. De momento isto e o que levamos feito esta semana. Non parece moito traballo, xa que non sabiamos como mover unha plataforma, e tamen como os inimigos matasen ao xogador. Pero ao mirar algunos titoriais e usar un pouco a cabeza conseguimos que funcionase.
Estivemos pensando en crear un menú de pausa e un contador de vida ao noso de xogador, para que o xogo parezca mais fácil.
"xa que non sabiamos como mover unha plataforma, e tamen como os inimigos matasen ao xogador. Pero ao mirar algunos titoriais e usar un pouco a cabeza conseguimos que funcionase."
ResponderEliminarO obxectivo de crear un artigo de blog é, exactamente, que nos digas que titoriais usáchedes, como se move a plataforma e que conclusións sacáchedes de usar a cabeza.