Proxecto Final III
Hoxe os vou a contar dos avances do xogo. Pero antes de contar eses avances, os vou a dicir de onde partin o xogo. O xogo partimos de cero, usando este titorial coa axuda de Docampo. E agora os vou a contar dos meus avances que fixen estos dias. Pois nestos días traballei na elaboración de menús de inicio, de pausa e de Game Over, un contador de vida para o marciano, fixen un novo inimigo e unha banderia que sirve como meta. Todo isto fíxeno no Inkscape.
Eu os vou a explicar como funciona o menú de inicio e o Game Over. Se queredes saber como funciona o menú de pausa e a bandeira, mirade o blog do meu compañeiro Docampo.
Menú de Inicio:
O que fixen primeiro foi un botón de incio do xogo que ao tocar co ratón presionando botón esquerdo podrás xogar desde o primeiro nivel.
Este sería os eventos que lle tendrían que engadir ao botón de "Jugar".
Este sería a escena do menú de inicio, esta bastante incompleto xa que lle quero engadir un botón de instrucciones para saber que botóns son os que moven o xogador e tamén un botón de saír do xogo.
Game Over:
Para o game over, seguir o procedemento anterior co botón de "jugar". Cando o xogador morra, aparecera unha escena, na cual se pinchas no "Volver a empezar", empezaras desde o primeiro nivel e se lle pinchas no botón de "Volver al menú de inicio", volveras ao menú de inicio.
Este seria os eventos que lle tendrías que engadirlle ao Game Over.
E cando o xogador morra, aparece esta escena de Game Over, onde aparece dous botóns que te da a opción de "Volver a empezar" e de "Volver al menú de inicio".
Todos estes pasos fixeno grazas a este vídeo.O vídeo vos explica como crear un menú básico e que funcións habría que engadirlle.
Menú de Pausa:
Contador de Vida:
Este contador de vida esta formado por unha barra verde, unha barra vermella , e un panel.
A barra verde e a vida do xogador, a barra vermella serve para medir o dano recibido e barra marrón e o marco xeral. Cando o xogador perde a barra verde, este perde. Non vos vou deixar unha imaxe dos eventos que fixen, xa que lle teño que correxir algún errores para que funcione o contador. Xa vos publicarei os eventos na próxima entrada. Tamén teño pensado en poner algúns corazóns para que o xogador os recolla e asi poder recuperar algo de vida,
Novo Inimigo:
Velaquí tedes o novo inimigo que fixen no Inskcape. Tratase dunha cabeza con pes e con cornos, que vai ser introducido no segundo nivel. O nome deste inimigo esta ainda por determinar. Estiven pensado en facer un canón que dispare balas en liña recta que o xogador deberá saltar para evitalas.
Bandeira:
Esta bandeira sería como unha meta, o xogador toca a bandeira e pasa ao seguinte nivel.
Eu os vou a explicar como funciona o menú de inicio e o Game Over. Se queredes saber como funciona o menú de pausa e a bandeira, mirade o blog do meu compañeiro Docampo.
Menú de Inicio:
O que fixen primeiro foi un botón de incio do xogo que ao tocar co ratón presionando botón esquerdo podrás xogar desde o primeiro nivel.
Este sería os eventos que lle tendrían que engadir ao botón de "Jugar".
Este sería a escena do menú de inicio, esta bastante incompleto xa que lle quero engadir un botón de instrucciones para saber que botóns son os que moven o xogador e tamén un botón de saír do xogo.
Game Over:
Para o game over, seguir o procedemento anterior co botón de "jugar". Cando o xogador morra, aparecera unha escena, na cual se pinchas no "Volver a empezar", empezaras desde o primeiro nivel e se lle pinchas no botón de "Volver al menú de inicio", volveras ao menú de inicio.
Este seria os eventos que lle tendrías que engadirlle ao Game Over.
E cando o xogador morra, aparece esta escena de Game Over, onde aparece dous botóns que te da a opción de "Volver a empezar" e de "Volver al menú de inicio".
Todos estes pasos fixeno grazas a este vídeo.O vídeo vos explica como crear un menú básico e que funcións habría que engadirlle.
Menú de Pausa:
Contador de Vida:
Este contador de vida esta formado por unha barra verde, unha barra vermella , e un panel.
A barra verde e a vida do xogador, a barra vermella serve para medir o dano recibido e barra marrón e o marco xeral. Cando o xogador perde a barra verde, este perde. Non vos vou deixar unha imaxe dos eventos que fixen, xa que lle teño que correxir algún errores para que funcione o contador. Xa vos publicarei os eventos na próxima entrada. Tamén teño pensado en poner algúns corazóns para que o xogador os recolla e asi poder recuperar algo de vida,
Novo Inimigo:
Velaquí tedes o novo inimigo que fixen no Inskcape. Tratase dunha cabeza con pes e con cornos, que vai ser introducido no segundo nivel. O nome deste inimigo esta ainda por determinar. Estiven pensado en facer un canón que dispare balas en liña recta que o xogador deberá saltar para evitalas.
Bandeira:
Esta bandeira sería como unha meta, o xogador toca a bandeira e pasa ao seguinte nivel.
Vale Javier, vai parecendo algo... ben estructurada a túa explicación e ben utilizadas as capturas de pantalla. Os menús podías curralos algo máis, que son moi simples...
ResponderEliminar