Proxecto final V: Final

  Saúdos!. Hoxe veño a contarvos o que fixen nesta última semana.

   O primeiro que fixen foi decorar os menús e vouvos deixar imaxes de como quedou:

   Menú de Inicio:


   Game Over:


   Menú de Pausa:


   Controles:


   Victoria:


    Esta escena aparece cando o xogador chegue a meta. Como podedes ver nesta imaxe, hai dúas flechas que sinala "Victoria" e "Victoria1". Iso e que se chegas a meta do nivel 1, pasas ao nivel 2, e se chegas a meta do nivel 2, regresaras ao" Menú de Inicio".

  
     Estes serían os eventos que habería que engadirlle a escena "Victoria" se queremos pasar ao nivel 2 cando o xogador toque a bandeira.

    Estes eventos haberían que engadirlle a escena "Victoria1" se queremos volver ao "Menú de Inicio" cando o xogador toque a bandeira.


    O segundo que fixen foi crear uns novos eventos externos.


    Esta vez se trata de eventos dos obxectos, como as moedas os corazóns e a plataforma móvil. Se queredes saber como funciona os eventos externos, mirade o artigo anterior do meu blog. Como podedes ver, as moedas e os corazóns teñen hai algúns eventos de opacidad e vouvos ir explicando como se poñen:


   Para as condicións, o primerio que tedes que facer e ir a Sprite, logo a Visibilidad e despois premedes sobre "Opacidad" e vos aparecera esa ventana que vos aparece na imaxe. Os números que teñes que poñer no "Valor a evaluar" e de 0 a 255.


    Para as accións, o primeiro que tedes que  facer e ir a Sprite, logo a Visibilidad e despois premedes sobre "Cambiar la opacidad de un objeto" e vos aparecera esta ventana que vos aparece na imaxe. Podedes poñer os número que queirades no "Valor", pero eu vos recomendo que poñades 254.

   
   O terceiro que fixen foi poñerlle eventos ao BigDemonio que e este de aquí:

   O BigDemonio e cabeza de cornos grande que podedes ver na imaxe.

   Estes serían os eventos que habería que engadirlle ao BigDemonio. Conseguin que morrera de tres saltos do xogador, pero desgraciadamente facialle daño ao xogador cada salto que facía. Ao final morre solo de un salto.


     E por último o que fixen, foi correxirlle os eventos da barra de vida, xa que se tocabas ao inimigo, perdias puntos de vida rapidamente.


  O que fixen foi ponerlle "Establecer a 1 la escala de tiempo", pero moito non, ainda asi estiven mirando algúns titoriais pero non atopei nada, desgraciadamente queda así a cousa.


  E xa esta, este foi o útimo artigo do proxecto final, se queredes probar o xogo, premede aquí e se queredes descargar o proxecto, premedes aquí. Para que vos funcione o enlace do xogo, tedes que ter o Gdevelop aberto. Pois nada isto e todo, que pasedes un bo verán!
     
                                                                                                                                              Continuará...

Comentarios

  1. Moi ben Javier, a verdade é que, cando estabades empezando este proxecto Álex e ti, non tiña moita fé en que fose acabar ben. Alégrome moito de terme equivocado tanto. Fixéchedes un bo traballo co Gdevelop e ti, particularmente, coa documentación da túa parte, que é estupenda. Iso si, non me fixeches nin caso ao de currarte un pouco os menús ;)
    Iso, parabéns, estou moi contento de ver o que conseguiches por ti mesmo, cólgate unha medalla ;)
    Moita sorte!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Proxecto Final III

Proxecto final I