O que fixen foi buscar tres imaxes (dúas en png e unha en jpg), e despois co GIMP, combinarlas e ponerlle algún filtro. Eu puxen o filtro no ovni. Foi un traballo bastante difícil.
Saúdos!. Hoxe veño a contarvos o que fixen nesta última semana. O primeiro que fixen foi decorar os menús e vouvos deixar imaxes de como quedou: Menú de Inicio: Game Over: Menú de Pausa: Controles: Victoria: Esta escena aparece cando o xogador chegue a meta. Como podedes ver nesta imaxe, hai dúas flechas que sinala "Victoria" e "Victoria1". Iso e que se chegas a meta do nivel 1, pasas ao nivel 2, e se chegas a meta do nivel 2, regresaras ao" Menú de Inicio". Estes serían os eventos que habería que engadirlle a escena "Victoria" se queremos pasar ao nivel 2 cando o xogador toque a bandeira. Estes eventos haberían que engadirlle a escena "Victoria1" se queremos volver ao "Menú de Inicio" cando o xogador toque a bandeira. O segundo que fixen foi crear un...
Hoxe os vou a contar dos avances do xogo. Pero antes de contar eses avances, os vou a dicir de onde partin o xogo. O xogo partimos de cero, usando este titorial coa axuda de Docampo. E agora os vou a contar dos meus avances que fixen estos dias. Pois nestos días traballei na elaboración de menús de inicio, de pausa e de Game Over, un contador de vida para o marciano, fixen un novo inimigo e unha banderia que sirve como meta. Todo isto fíxeno no Inkscape. Eu os vou a explicar como funciona o menú de inicio e o Game Over. Se queredes saber como funciona o menú de pausa e a bandeira, mirade o blog do meu compañeiro Docampo. Menú de Inicio: O que fixen primeiro foi un botón de incio do xogo que ao tocar co ratón presionando botón esquerdo podrás xogar desde o primeiro nivel. Este sería os eventos que lle tendrían que engadir ao botón de "Jugar". ...
Como vos dixen no artigo anterior, o proxecto final que vou facer eu e mais Docampo, consiste en facer un xogo de plataformas. Hoxe vouvos contar dos avances que fixemos no xogo. O primeiro que fixemos foi crear un marciano, que vai ser o xogador, utilizando un titorial do Gdevelop , que movese e saltara e tamen que recollera as moedas. Despois creamos un pequeno escenario que sirve como nivel que ainda non esta rematado. Tamén fixemos un duende no Inkscape para que actuase como inimigo. Aquí vos deixo a secuencia de movementos. Pero aínda nos queda moitas cousas que facer en tan pouco tempo, xa que temos que facer máis niveles, crear novos inimgos, crear un menú de pausa, facer que os inimigos eliminen ao xogador, etc...
Comentarios
Publicar un comentario